3e mars 2011

Har uppdaterat bloggen nu med borttaget snöfall, ljus bakgrund och har lagt till 2011 till arkivet. Känner mig så himla bloggsugen nu, vill skriva och skriva och skriva - fast just nu har jag inget intressant att skriva om. Har ju bara gått runt här idag och inte gjort något.

Tittade på dagens avsnitt av Stylisterna förut, dagens höjdpunkt! Jag älskar serier som är förknippade med mode [Top Model, Project Runway, Sheer Genius - fast det är hår, Stylista och såklart The city är mina favoriter.] Jag hejar på Caroline eller Melody. Tittar ni också på Stylisterna?

Nu när jag tittar ut genom fönstret ser jag att våren är här. Även om det varken är varmt gröna blad på träden så märker man att det snabbt har gått ifrån att vara vinter till vår. Fåglarna kvittrar på för fullt och när jag var ute till och från vårdcentralen kunde jag inte låta bli att stanna till och blunda. Kylan var inte alls densamma, det var inte kallt men ändå inte varmt. Snart är det April och då blir det skinnjacka, solglasögon och mjukglass for sure!



Kommentarer
Anonym säger:

Har läst flera dagars bloggande och sett dom fina bilderna på smilla, duktig och vacker är du och jag gillar också TV program som handlar om mode. Stor Kram till dig!!

2011-03-12 | 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback