bareMinerals




Beställde i Februari ett kit från bareMinerals som ni kan se på bilden, beställde ifrån Beautybay.com så jag sparade ungefär hälften av det svenska priset. Hur bra?! Kitet består av två nyanser av foundation, i mitt fall fairly light och light (usch, vill inte vara så blek, längtar efter sommaren nu!) mineral weil (transparant puder), warmth (solpuder), concealer, tre borstar och en cd där de berättar hur man ska göra. Jag slängde även in en beställning på borstrengöring i sprayform vilket är bra att ha.

Sminket är otroligt bra och man kan med hjälp av borstarna välja hur mycket täckning man vill ha vilket är super ifall man ibland vill täcka mer och ibland bara vill täcka lite grann. Concealerborsten och concealern är också superbra. Det är ett rent nöje att stå och sminka mig på morgonen nu, eftersom det blir så bra!

Skulle vilja ha Makeupstores "Cover all mix" också, tänk vilket fint resultat det skulle bli av kombinationen coverallmix och bareMinerals. Åh!

Varför blir det så dålig kvalité på mina fina bilder när jag laddar upp dem? :( Vet någon hur man kan göra för att behålla kvalitén?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback