MY WEEKEND

Denna helg har bestått av plugg till matteprov eftersom jag kände mig ganska osäker, kik i ett par affärer i mamma i Kållered, köp av ny ELLE, har suktat efter H&M's vår och sommarkläder, kelat med katterna och lyssnat på musik som man inte blir annat än glad av. Det har alltså inte hänt sådär värst mycket, men nästa helg blir det andra bullar. [Om jag får bestämma själv]




Vaknade till ett ljust rum och såg att solen sken starkt - blev på glatt humör direkt!


Åt en riktigt god frulle i lördags; apelsinjuice, yoghurt med müsli och skinksmörgås. Mums.


Bläddrade i nya ELLE. [Love]


Pluggade matte all day long tills jag bokstavligen blev yr av alla x och y'n.


Hade på mig min nya underbara överdel. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback