23e maj 2011

Halloj! Den här måndagen har inte varit så bra, det började med huvudvärk på spårvagnen som sedan övertog i så stor yrsel att jag såg suddigt. Läskigt. Jag skulle skriva en mening men såg inte vad jag skrev för det var som en suddig fläck där. Då fick jag nog och fick gå och vila, käkade i bamba och åkte sedan hem. Jag hann vara med på två lektioner i alla fall, missade två men jag hade inte kunnat sitta där och vara yr så det var lika bra. Väl hemma har jag inte gjort något speciellt, har läst i nya solotidningen och bara tagit det lugnt. Jag fotade dagens outfit innan jag bytte om till mysdress förresten, bra där! Vill ni veta en alldeles underbar sak? Jag slutar första ring om elva skoldagar! Jag gillar faktiskt att gå i skolan men det ska bli jätteskönt att få koppla av och slippa tänka på inlämningar och prov. Awesome. Ikväll blir det project runway, bästa serien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback