4e april 2011

Hejhej! Har kommit hem vid fem varje dag den här veckan och pluggat till musikteori-"provet" och lite annat så därför har det blivit låg uppdatering. Repen har gått jättebra, vi har bytt från heavy metal a'la Lordi till svensk schlager a'la Herreys Diggoloo Diggiley. Mycket bättre, lättare och roligare. :) Vi har skrivit en lite töntig kärlekslåt och håller nu på med att fixa melodin och annat, blir nog bra det här! Idag var jag i skolan halv nio och skrev nationella provet i engelska, det gick bra hoppas jag! Har även haft workshop med min grupp och sånglärare och det var lite kul. Vi skulle först visualisera att vi uppträdde på en scen och fundera på känslan man hade och vad man gjorde på scenen, sedan skulle man gå upp en i taget och titta på de andra i två minuter. Inte lika kul, haha. Det är ju pinsamt! Well well, det var det. Fredag kommer att bli jättekul, i skolan har vi rep, filmning och fotografering inför konserten och efter skolan kommer Frida hem till mig och ska mysa järnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback