Today



Dagens humör:
Glad blandat med sur.
Dagens frisyr: Nedsläppt och mittbena med en liten skruv på sidan.
Dagens smink: i.d foundation, mascara, kajal och ögonbrynspenna.
Dagens klädsel: Jeans, randigt löst linne, svart kofta, svarta converse och liten grå jacka.
Dagens favoritlåt: "Girl in the mirror" av Britney Spears, så himla fin låt!
Dagens planer: Duscha, kolla på Desperate Houswives, är ju kväll nu så det blir inte så mycket.
Dagens vill ha: Sommarlov, värme, utomlandsresa, pengar, sommarklänningar i massor, grillkvällar vid stranden...  
Dagens längtan: Skolavslutningen.
Dagens beroende: Min iPhone, den är guld värd! ;)
Dagens tråkigaste: Prov & plugg.
Dagens bästa: Egentligen gårdagens bästa men äh. Mina fina klasskompisar som tog hand om mig på lunchen när jag inte mådde så bra. ♥
Dagens mest efterlängtade: SOMMARLOVET !
Dagens pinsammaste: Nada, som tur är.
Dagens motto: "Live your life til the fullest"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback