26.11.2011

Sitter med min silvriga tröja på och skall snart åka för att köpa ny adventsljusstake och lite annat. Hoppas jag får tag på en fin. Vid två skall jag träffa Olivia i stan där jag skall kika efter ny concealer. Är lite sugen på en ifrån Makeup Stor, 'eazy cover', den verkar riktigt bra och krämig dessutom. Får se vad jag kommer hem med. Blir kul att träffa lilla Oliven, på Open Sign var hon ju för upptagen bakom scenen så det blev inte mycket prat där inte. Men idag så! Senare i eftermiddag/ikväll blir det bakning med mamma och lite fix inför advent imorgon. Har en Ben & Jerry i frysen så ett par timmar innan läggdags sitter jag nog med den i handen. Det gillas. Nu skall vi åka, ha en fin dag! +++


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback