Min lördag.

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det var kul ändå. Fick tag på en jättefin adventsljusstake och en liten julgran jag skall ha i mitt rum i jul. Vad mysigt det kommer att bli senare i December med fint julpynt och julgranen klädd med finfina kulor och glitter. Längtar. Undrar bara hur länge kulorna kommer att stanna i granen med tanke på galna Smilla... Nico älskade våran julgran förra året och låg och myste under den varje dag, så jag kanske får besök utav honom? Haha. Olivia träffade jag inte förrän på eftermiddagen och då beundrade vi de underbara julaskarna fyllda med sminkprodukter inne på Kicks. En sådan skulle man ju mer än gärna vilja ha under granen iår. Fick inte tag på en concealer, den jag hade tänkt mig var slut så jag får fixa det en annan dag. Vi satt sedan på Café Tugg och fikade och pratade om allt möjligt. Jag köpte mig en julmust och åh så god den var. Åkte sedan hem till henne och var där en stund innan jag begav mig hemåt där jag sedan dess har glott på tv. Skall strax gå på dejt med sängen tänkte jag, supertrött. Dröm sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback