30.11.2011

Sista november, imorgon är det december och det firas med julkalendern på morgonen. Ska bli supermys, årets verkar vara riktigt bra. Men först är det onsdag och idag har jag trippelpass i svenska och presskonferens på engelskan där de tre banden i klassen skall svara på frågor och så. Senare i eftermiddag har jag utvecklingssamtal, blir spännande. Jag vet redan att jag måste ta för mig mer i ensemblen och jobba på självförtroendet men annars tror jag att jag ligger bra till. Måste sticka till spårvagnen nu, ha en fin dag!


Just nu.

Kommentarer
Frida säger:

Haha, jasså? Ballt ju! :D Eftersom jag inte firade julafton förra året, så blir det väl så att man längtar lite grann ;)

2011-11-30 | 09:10:15
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback