03.11.2011

Har precis smort in kroppen med bodylotion och stoppat ner fossingarna i mina mysiga tofflor efter en skön dusch. Jag har tillbringat dagen med mamma, vi strosade runt på Frölunda Torg och kikade i butiker. Jag fick köpt en superfin överdel och ett fint puder. Fick hjälp med att välja färg på pudret av en som jobbade där och fick fina komplimanger för min hud och mina kindben. Blev särskilt glad av det senare. Jag har nämligen aldrig gillat dem särskilt mycket men när hon sa att jag har fina, gosiga {haha} och höga kindben så blev det som bortblåst. Jag har varit väldigt trött idag då jag var på Halloweenfest igårkväll med Olivia. Det var väl ingen riktig fest med musik, dans och så. Mer häng och lekar, men det var faktiskt riktigt kul! Jag kände ingen där, förutom Olivia, men alla var så trevliga och fina. Olivia och jag fixade oss hemma hos henne med åttiotalsmusik på hög volym. Det var tur att vi startade tidigt så att vi verkligen kunde förvandla oss till en åttiotalstjej och en docka. Jag var det senare och blev jättenöjd med resultatet. Olivia såg grymt cool ut förresten!


Såhär såg jag ut igårkväll, visar bättre bilder senare. :)

Kommentarer
Frida säger:

Nu får du banne mig börja blogga igen! :D

2011-11-21 | 21:35:39
Bloggadress: http://keishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback