10.11.2011

Så var det redan torsdag. Höstlovet gick jättefort, alldeles för fort. Men det var skönt och behövligt. Firade min storebror i söndags med kalas och i måndags då han fyllde nitton. Denna veckan har flytit på, har bara haft vanliga rutiner och lektioner. Varav en där lite toavatten dracks... Haha, vi håller på med vatten i naturkunskapen och vi skulle gissa vad olika glas innehöll men vi skulle absolut inte dricka något. Är glad att det inte var jag som smakade, haha. Idag är det bara tre dagar kvar tills jag fyller sjutton, äntligen! Dagarna innan dess kommer att bestå av svenskaprov då vi har prov nästa vecka, hoppas att det går bra. Just nu känns det lite sådär. Well, imorgon skall jag förresten fixa brynen på salong för tredje gången. Tummen upp! Nu: Plugg. Küsse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback