04.10.2011

En dag kvar. Imorgon är det konsert! Ensemblen idag gick väl helt okej. Vi hade ingen trummis, saknade en sångerska och för min del så vågade jag inte "skämta" till det med sången. Jag är fokuserad på att sjunga låten perfekt och får inte till övertygandet när det gäller att "nu ska det festas!" Inte så lätt heller när man inte tycker att det låter bra alls, usch hatar att vara förkyld! Inte bra för något, inte ens något pyttelitet. Förutom ensemble hade jag skolfoto och engelska. Lite trist att vi inte fick reda på att det var skolfoto idag förens idag. Hade valt ut vad jag skulle ha på mig men det hade jag ju inte på mig idag... Aja, porträttet var lite kul. Istället för att sitta ner så skulle man stå upp så det blir ett halvporträttsfoto. Hoppas att fotot blev bra! Nu ska jag öva lite på låtarna och se vad jag ska ha på mig på konserten. Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback