31.10.2011

Och pris för den bästa updaten går till... Ja, inte till mig i alla fall! Skrev faktiskt ett inlägg förra veckan men publicerade det aldrig, hmm... Well, gör det nu istället. Söndagseftermiddagen/kvällen förra veckan spenderades som sagt med Emelie. Vi letade rätt på hennes praktikplats och tog en kvällsfika på ett mysigt café. Pratade om allt och inget och en varm chailatte slank ner i höstmörkret. I måndags började jag kvällen med en dusch och hade sedan lite myskväll med mamma och moster efter en dag med en alldeles för fin klass. Resten av veckan har varit som vanligt, fick reda på att jag fick VG+ på naturkunskapsprovet- glad chey. I fredags, efter en tråkig dokumentär om Metallica, fick jag besök av ingen mindre än Frida! Hon var här över natten. Olivia hängde också med oss och sov oplanerat över, myspys! Åt lite godis, tittade på idol och pratade massvis. I lördags åkte Frida och jag till Frölunda Torg där vi fick syn på otroligt fina armband inne på Raglady, ögongodis. Åkte till Ikea med mamsen efteråt och köpte nya möbler till hallen, det blev finfint där. Igår besökte mormor, moster, mamma och jag min gammelfaster tidigt på förmiddagen. Det var jobbigt att se henne ligga där, men hon är en riktig kämpe! :) Vi åkte sedan och fikade hos min moster.

Nu har jag dragit på mig mystofflorna och skall göra mig lite frukost. Vaknade med äcklig huvudvärk så jag hoppas att lite chrunchy stillar den. Idag skall jag hänga på Frölunda Torg med Olivia, gå runt i butiker och fika. Bra start på lovet tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback