07.10.2011

Äntligen fredag! Ska äntligen få sova och det gillas starkt! I onsdags hade vi som sagt viskonserten och det gick bra! Tyckte själv att jag inte lät så bra men det tyckte de andra så det var kul att höra! :) Alla sångare/sångerskor sjunger så fint! Rysningar är mer regel än undantag vid våra konserter, så härligt. En grupp spelade "Jag kan inte skilja på" av Melissa Horn och den låten spelas nu på repeat i mitt rum. Har aldrig tänkt på hur bra hon faktiskt är! Stämningen efter konserten var som alltid fin, hur det än blir kan man inte låta bli att vara glad. Fast, i onsdags var nog alla mer lättade än glada tror jag. Detta projektet har inte varit det roligaste precis... Haha. Åt popcorn och tittade på Body of proof innan jag slocknade i sängen. Igår gick vi halvdag då vi fick kompensationsledigt halva dagen och idag. Det var skönt! Musikteori och matte hade vi och jag var som en levande zombie hela dagen. Tills det var dags för kören såklart, det börjar att låta riktigt bra. Kul! Idag skall jag och mamma åka till stan och köpa pyamasbrallor till mig och lite annat.

Nu i helgen tänkte jag ta tag i en hel del saker, det blir städning av rummet {väldigt behövligt, inte gjort det på en vecka. usch!}, naturkunskapsplugg, eventuellt lite nytt i bloggdesignen och många inlägg! Jag fick massvis med inspiration bara sådär! Så det blir bra! Fred ut! +++


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback