26.09.11

"Tomten är snäll, men jag är rädd." Det sa jag på julafton 1997. Hihi! Under lördagskvällen tittade mamma och jag på gamla filmer där jag mestadels sitter och sjunger... Som någon dag efter julafton när jag var fyra och hade en liten konsert med min nya barngitarr som jag spelade på upp och ned på och sjöng en massa barnsånger. Haha, nostalgi! Värket i hasen har inte blivit bättre alls, det har däremot blivit värre... Var på vårdcentralen i eftermiddags och tog ett "halsprov" och blodprov i fingret {panik och gråt där, usch!}, men proverna visade ingenting. Det är bara ett långdraget virus så jag ska ta det lugnt, dricka och äta varmt och kallt. Så jag bunkrade upp med isglass, hihi. Ikväll blir det soffmys framför Svenska Hollywoodfruar med en spinnande katt på magen. Kissen {Smilla} sitter i mitt knä just nu, som vanligt. Om jag inte klappar henne så börjar hon att jama förtvivlat, haha. Sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback