09.09.2011

Önskar att anledningen till att jag inte skrivit är att jag haft så kul och gjort massor av saker. Nej, har varit otroligt trött den här veckan. Jag är inte riktigt van vid att gå upp så tidigt än... Sen har jag varit lite sjuk och i helgen var det kattutställning så ingen sovmorgon fick jag där... Jaja, kan skriva lite om veckan som gått. I torsdags stannade jag hemma då jag inte kände mig riktigt hundra men gick sedan till kören på kvällen och det var så himla kul! Alla verkar vara jättetrevliga. Köpte förresten en kopia på den underbara höstjackan jag skulle köpt på topshop förra året {den tog slut i min storlek} på GinaT. Jag är dock irriterad på att a l l a kommer ha denna jackan, förra året hade jag varit unik med den... Aja, jag älskar den och det är det som räknas! 

Jag gick till skolan dagen därpå där ensemble stod på schemat, det var inte många där så vi fick inte gjort så mycket men det var ganska kul ändå. I helgen {både lördag och söndag} deltog mamma och jag i en kattutställning där vi ställde ut både Nico och Smilla. De fick finfina resultat båda två, extra kul var det att höra vad de sa om Nico. Han beskrevs som bland annat kung, fick ett hjärta på det ena bedömningssedeln och fick sina två certifikat. :) Det är verkligen jättekul det här med kattutställningar, för mig och mamma är det en mor & dotter grej. Thumbs up! Den här veckan har det inte hänt så mycket mer, bara skola och så. Kommer hem runt 5-6 så jag är inte pigg då kan jag säga... Usch. Idag hade jag ensemble där vi började på vår egna låt, det låter riktigt riktigt bra! Ska alldeles strax börja städa mitt rum, sedan blir det hemmaspa och plugg.


En bild från kattutställningen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback