Tisdagskväll

Det är så typiskt att internet alltid kopplas ner när jag har massvis med inspiration och lust att skriva. Som ni kanske märkt har internet inte fungerat på ett par dagar men nu funkar pappas så jag lånar hans dator en stund…

Well, well. Jag har lagt politikplugget åt sidan en stund, det är tur att jag har en dag till på mig för hälften av allt som står vill inte fastna. Kanske har hjärnan fått nog av allt plugg och gått på jullov tidigt? Haha. Nu har jag i alla fall bara ett prov och en inlämning kvar, sedan kan jag njuta av allt som julen innebär. Det måste vara den bästa tiden på året. Utan tvekan. Mamsen och jag pyntade lägenheten tidigt i år, men varför inte? Det är ju roligare att kunna njuta längre! Vi har till och med tagit upp och pyntat granen tidigare än vi brukar, men det är ju så härligt! Det finns inget mysigare än att stiga upp på morgonen och se en stor och fin gran lysa upp i vintermörkret. Nu ligger det också julklappar under granen så det kan ju knappast bli bättre. Värt att tillägga är att julklapparna är ifrån mig… Jag är nästan färdig med julklappsinhandlandet och är otroligt nöjd. Jag skulle kunna gå och köpa en till julklapp till varje person, tycker att det är så himla roligt! Men det räcker nog med det jag har, haha. Visst är det kul att få ta emot julklappar men det bästa är ju att ge. Särskilt när man har prickat in helt rätt och man ser hur glada de blir. Åh, får nästan pirr i magen av att tänka på det…

Julklappsshopping, lussebak, en fika med Fridis och annat häng med vänner har jag tillbringat min vecka åt. Hur mysigt som helst. Det blev även utgång i fredags med grymma Emelie och två killkompisar. Det var sååå kul och jag vill tillbaka nu, nu, nu! Lika kul var det ju inte dagen efter, men äh. Det var det värt. Dansade i princip hela tiden, fick lite ont i fötterna. Haha!

Nu ska jag nog plugga lite innan tisdagsmys. ❥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback