Lördagskväll

Befinner mig i min säng med finaste spetspjyamasen på, lyssnar på feel-goodmusik och spanar in rean på olika webshoppar. Sov riktigt dåligt i natt och när jag vaknade efter ytterst lite sömn dunkade huvudet och det var bara att välkomna en förkylning. Istället för att ha tillbringat dagen med vänner har jag alltså suttit här. Druckit te, ätit marsipangrisar och några hembakta pepparkakor med kristyr, tittat på ett par avsnitt av Vampire Diaries, fotat mina ben i ren tristess, målat naglarna och provat mina nya fina tillskott till garderoben. Även fast jag nu faktiskt mår riktigt taskigt så tillåter jag inte mig själv att ta det lugnt, eller jag har ju tagit det lugnt men blivit sjukt stressad över att jag inte har gjort något särskilt. Måste lära mig att tagga ner...
 
Well, både igår och i torsdags blev det shopping och fikor med Olivia. Kul! Två nya toppar, ett par byxor, träningstights och ett par skor jag fyndade för ynka 99 riksdaler är nu i min ägo. Låter lite för att ha spenderat två dagar till just shopping men jag vill ju inte spendera alla mina pengar på en och samma gång... Inväntar vårens nyheter, hihi. Nu skall jag fixa lite med min nya collageram och sedan titta på ett till avsnitt av Vampire Diaries. Jag förstår inte varför jag inte har tittat på det tidigare?! Har bara sett tre avsnitt men tycker redan att den är SÅ himla bra och grabbsen i serien är ju inte så dumma att titta på... 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback