Lace

Det är söndag förmiddag och jag har bara varit vaken i en timme... Har haft så svårt att bli trött på sista tiden så jag har varit vaken sent in på nätterna och sedan haft jättesvårt att somna för förkylningen, så det har inte blivit mycket sömn för mig inte... Aja, när jag ändå inte mår bra så gör det inget om halva dagen är bortkastad.
 
Finns det något mysigare än att sätta sig i en varm säng med täcket på, titta på någon bra serie och äta en god frukost? Tror nästan inte det, så det är det jag har gjort tills nu. Vad jag ska hitta på resten av dagen vet jag inte, tänkte dock baka lite nu och får nog arbeta med projektarbetet efteråt. Men i det stora hela blir det väl te och seriretittande idag. I morgon ska jag ju vara pigg och kry och fira det nya året med härliga vänner. Nu: bakdags!
 

Kommentarer
Fia säger:

vart köpte du dem? fin!

Svar: Fick pjyamasen i julklapp men jag vet att den är ifrån Gina Tricot! :)
Anna

2013-01-09 | 15:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback