Pink Glitter

Idag var jag klädd i detta enkla men fina. Den glittriga, stickade tröjan är hur mysig som helst dessa kalla vinterdagar. Fast, jag saknar att kunna klä mig i klänningar och kjolar. Älskar det. Men men, nu är det vinter så jag får vänta lite till... För övrigt förstår jag mig inte på min kamera längre. Nog för att det alltid är ganska svårt för många att få till bra bilder när det är mörkt ute men detta är ju inte bra någonstans! Från att ha varit min underbara lilla kompaktkamera som tog bilder näst intill som en systemkamera blir bilderna bara... gryniga och tråkiga. Men, det kanske inte är så konstigt i och med att jag har haft den ett antal år nu... Högst upp på önskelistan i år står därför en kamera. Hoppas.
 
Tröja och jeans från Gina Tricot. Halsband från Glitter. + boots och vinterjacka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback