07.06.2012

Värmen börjar sakta men säkert att komma tillbaka, härligt! Gårkvällen var riktigt awesome, det var massor av folk, varmt ute, Timbuktu var grym, dansade till hans goa låtar, var där med fina vänner, hade riktigt kul hela kvällen helt enkelt! Det blir helt klart många kvällar framför stora scenen i sommar!

Just nu sitter jag på spårvagen på väg till skolan, kör i tre timmar står på schemat, kul! Absolut en av mina favoritkurser, i alla fall när alla anstränger sig. Då blir det riktigt fint! Efter skolan tänkte jag kanske åka och träna, men jag har ingen lust så får se vad som händer senare. Kanske tränar pilates i rummet istället, det är just det att åka till gymmet som tar emot haha. Ha en fin dag! Nu - kör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback