20.06.2012

Guten morgen! Nu har jag varit hemma i en vecka, klättrar snart på väggarna... Mår mycket bättre idag i alla fall så jag skall ut och kika i butiker med mami. Fick presentkort på Åhléns i avslutningspresent och de har rea på parfymerna så där hittar ni mig idag. Om jag kan känna dofterna vill säga, haha. Det gick helt okej i onsdags, på avslutningen, alla var inte helt seriösa så det hade kunnat gå mycket bättre. Men jag gjorde mitt bästa i alla fall. Efteråt åkte jag och några vänner till slottskogen för grillning och allmänt mys i solen. Bra start på lovet. Första veckan som ledig har spenderats i soffan med té och tv, har inte missat så mycket ändå. Vädret har varit kasst så jag lyckades pricka in rätt vecka att bli sjuk på, haha. Just nu sitter jag på balkongen i solen och väntar på att mamma ska komma upp med frukost, hon handlar frallor och god juice nu. Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback