At the balcony

Sitter på balkongen och myser efter en skön promenad med familjen. Skall gå en prommis varje dag har jag bestämt, långa eller korta spelar ingen roll. Bara man kommer ut och tar vara på solen nu när den äntligen är här. Med musik i lurarna och tankarna fritt fram att löpa är det ju så härligt. Dessutom är det bra för kroppen med både vitamin från solen och motion. På tal om motion måste jag fixa gymkort snart! Att jag alltid skall vänta med dyra saker så att de läggs på hög... Gymkort, klippning och ett borstset är det just nu som skall fixas. Okej, det sistnämnda är väl inte helt nödvändigt men det ligger på önskelistan helt klart. Jag har ju faktiskt velat ha det hur länge som helst.

Åh, Nico är så söt! Han ligger bredvid mig och myser han också. Skall läsa en tidning nu innan middagen är färdig, det luktar ända ut till balkongen mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback