25.03.2012

Guten morgen! Befinner mig just nu på precis samma ställe som när jag skrev senast, mycket mer utvilad och med en smarrig frukost på sängbordet. Yoghurt med crunchy, knäckebröd med philadelphiaost och gurka samt juice. Mums. Ni har väl inte glömt att ställa fram era klockor idag? Det är sommartid nu. Sommartid! Det är ett härligt ord det, det är nu det börjar. Vad passar bättre än ett underbart väder med strålande sol just denna dagen? Dessutom är det våffeldagen så senare idag blir det gofika med familjen. Efter frukosten skall jag ta en dusch och klä på mig, sedan ge mig ut på långpromenad. Det var längesen jag gick på promenad ensam, så det blir skönt. Andra planer för dagen är att försöka skriva klart min låt, vårstäda rummet, åka hem till mormor som skall sy in ett par plagg och sedan ha hemmaspa ikväll. Får se vad dagen har att bjuda på. Nu skall jag klä på mig, hoppas ni får en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback