sigma beauty

Jag har haft ögonen på dessa borstar ett bra tag nu, har hört så mycket bra om dem. Essential kitet innehåller fem basborstar {concealerborste, foundationborste, duo stipple brush, rougeborste och stor puderborste} och sju borstar för ögonmejk {olika sorters ögonskuggsborstar, eyelinerpensel och ögonbrynsborste}. Synthetic essential kitet innehåller syntetiska borstar i kabukistil, fyra stora och fyra små. Jag hade använt de till mineralsmink i puderform, men jag har hört att de även är idealiska för flytande foundation till exempel. Hade jag haft råd hade jag beställt båda kiten på en gång!

Sigmas borstar är likvärdiga MAC's borstar enligt varje recension jag sett/läst men betydligt mycket billigare. Här är deras hemsida, {länk}, det finns massor av olika borstkit och andra saker som sminkväskor, enskilda borstar och hudvårdsredskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback