12.11.2012

Här sitter jag, sjutton år, och inväntar tolvslaget. Om bara tre timmar fyller jag 18 och det ska i morgon firas med en cider ute med ett par vänner, middag och tårta hemma med familjen och sedan Twinight med bästa Olivia som jag sover hos efteråt. Kan inte bli bättre! På fredag blir det lite festligheter hemma hos mig med mina närmsta vänner och sedan en efterlängtad utgång. Har riktigt höga förväntningar så jag hoppas att verkligheten lever upp till dem! Det skall hur som helst bli otroligt skönt att fylla arton.
 
Sedan sist har jag hunnit med en urmysig spontan biokväll med fina Joanna, vi såg Hypotisören och den var riktigt bra! Jag älskar att göra saker sådär spontant, det är bara så synd att man som student inte riktigt kan göra det så ofta som man skulle vilja utan att det svider i plånboken... Well, en artonårfest har jag också varit på! Gick dessutom med en vän jag inte träffat på flera år. Hon är fin hon och saknad, min gamla bästis. Nationella proven i svenska, utdragning av två tänder (ouch) och häng med vänner är väl det jag har haft för mig annars.
 
I lördags var det Sara som skulle firas, då med maskerad. Sjukt kul! Frida och jag satt hemma hos mig och klädde ut oss, himla roligt att göra sig i ordning tillsammans. Jag var en älva med rosa vingar, trollspö och fjärilar i håret. Lyckades också med en fin sminkning, åh vad jag älskar maskerader! Upplägget var förresten så klockrent och roligt att jag måste berätta om det... Sara hade gjort en tipspromenad med frågor om henne som gick från hennes hus ner till en liten stuga där festen var. Där serverades det tacos, tårta, lekar och allmänt kul häng. En av de bästa och roligaste festerna helt klart! 
 
Nu skall jag spendera de sista timmarna med lite nagellacksmålning och soffmys med mami, natti natti.
 
 

Kommentarer
Beatrice säger:

Grattis i förskott! :)

2012-11-12 | 22:37:27
Bloggadress: http://emightesss.blogg.se
Sara S säger:

Tack för att du tycker om min fest var roligt! :-D

2012-11-15 | 20:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback