31.10.2012

Happy Halloween! Det var ett tag sen jag firade denna högtid, sist var när jag var runt åtta år och sprang runt i häxhatt och klänning och tiggde godis. Nu föredrar jag fester! Det blir dock ingen sådan fest i år, däremot en maskeradfest om ett par veckor. Det kommer bli jättekul! Well, nu har jag äntligen mitt efterlängtade lov. Det kom så lägligt det kunde komma efter dessa veckor med stress och skola. Förutom just det, stress och skola, har jag också haft roliga saker för mig! Har gått på min fina vän Joannas klass konsert (grymt, peeps!), haft konsert med min klass på en stor lärargala, satt igång resan mot fina tänder (äntligen, på tiden alltså!), bakat en kaka jag tog med till mormor som jag satt och tjötade med i ett par timmar, hängt på en skivaffär med vänner där ett par killar hade spelning, haft ännu en konsert där tvåorna och treorna gästspelade på ettornas första konsert, åkt till Gekås med Frida där det för övrigt var sjukt mycket folk och bara umgåtts med vänner i allmänhet.
 
I söndags hade jag och några vänner skräckfilmkväll, superkul! Det blev Chernobyl Diaries, The Shining, Devil och lite V.Ä.N.N.E.R. på det. Hade lite svårt att somna efteråt, men det var det värt! Blev hämtad dagen efter av min nya chaufför Frida, haha! Lunchade lite och senare på eftermiddagen blev det fika med Joanna. Visst är det så att det är mat och fika som studiebidraget går åt mest på? Tänk vad mycket fint man kunde ha i garderoben om man inte åt upp alla pengar. Värt att tänka på. Well, igår hade jag sällskap här hemma av fina Olivia som också sov över. Yäy. Nu ska jag ägna lite tid åt projektarbetet tänkte jag, har en ny låt på gång! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback