Håkan Hellström

Gårkvällen var magisk. Det går inte att beskriva. Trots att vi (Frida, Sara & jag) valde att inte trotsa kylan och var på plats utanför scandinavium bara en halvtimme innan insläpp kom vi nästan längst fram längs den långa biten av scenen. Ett tag stod jag näst längst fram och det var helt galet, speciellt när Håkan gick längs gången där och jag var supernära att nudda honom. Jag kan utan tvekan säga att det var en av de bästa konserterna jag har varit på, stämningen var på topp och musiken var ju helt underbar! Det bästa på hela konserten tycker jag var när 'Känn inte sorg för mig Göteborg' spelades, ALLA i hela arenan (till och med de med sittplats) stod upp och dansade och sjöng. SÅ kul! Gårkvällen var verkligen ett minne för livet. Den sjunde februari står jag där igen och då är det ingen mindre än min stora favorit Veronica Maggio som ska ha konsert, jag längtar så jag nästan spricker! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback