Lista

Jag älskar listor och har bestämt mig för att börja på denna som jag har sett på en hel del bloggar.

Så nu kör vi! Imorgon kommer första inlägget upp så kika in då! 

 

Dag 1 - Något du ser fram emot

Dag 2 - En bild från idag

Dag 3 - Vad köpte du sist?

Dag 4 - Vad har du gjort idag?

Dag 5 - Din favoritmat

Dag 6 - Vad åt du till middag idag?

Dag 7 - Tio saker du vill

Dag 8 - En bild av dig för ett år sedan

Dag 9 - En artist du gillar (kvinna)

Dag 10 - En artist du gillar (man)

Dag 11 - En blogg du läser varje dag

Dag 12 - De tre låtar du aldrig tröttnar på

Dag 13 - En plats du vill till nu

Dag 14 - En tvserie som du älskar

Dag 15 - En bild av dig själv idag

Dag 16 - Din plånbok

Dag 17 - Din kamera

Dag 18 - Ett par skor du tycker om

Dag 19 - Min senaste resa utomlands

Dag 20 - En bild på dig skrattandes

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback