19/02-2013

Ur högtalarna strömmar ljudet av en underbar låt signerad Lana Del Ray, jag sitter vid mitt nya sminkbord och väntar på att mina pojkvänner Ben & Jerry ska tina, är allmänt trött på att nysa och låta som en kille i målbrottet men är ganska så väldigt nöjd ändå. Jag har haft ett grymt sportlov som inleddes med torsdagsutgång på Sticky Fingers med tre goa vänner, balklänningsjakt med Frida dagen efter och en otroooligt rolig inflyttningsfest på lördagen som avslutades klockan fem på söndagsmorgonen efter att ha dansat på Valand hela natten. Det var så kul att träffa en massa fina människor jag inte har träffat på väldigt länge. Tummen upp för en grym start på lovet. Under lovet har jag bland annat äntligen beställt min balklänning, en alldeles alldeles underbar en, haft en go semlefika med Joanna, sett ett par grymma band på Sticky Fingers med alldeles för bra vänner, spenderat Alla hjärtans dag med mami & lite film följt av utgång med mina brudar och i övrigt bara chillat på't med family & friends. I lördags vankades det maskeradfest av ingen mindre än Olivia och det var, som anat, grymt kul. Var utklädd som en tjugotalsbrud med fransklänning och finaste pannbandet. Det blev dans och gött häng sent in på natten, perfekt. 
 
Jag har nog haft det bästa sportlovet någonsin, tyvärr slutade det inte lika bra då jag vaknade upp med en förkylning på söndagsmorgonen. Det är som om det var planerat, usch. Tvingade upp mig i går för en sista i-valslektion innan UF-mässan som äger rum senare i veckan och spenderade sedan resten av eftermiddagen sovandes i min säng. Det har nog aldrig varit så skönt att sova som det var i går... Haha! Stannade hemma i dag och har inte gjort så mycket hittills, blir trött på att göra en sak efter tio minuter men ska nog lägga mig i soffan under en mysig filt och titta på någon film nu. Får se om jag stannar hemma i morgon också, men det vill jag inte för jag måste träffa min efterlängtade Frida! Haha, har inte träffat henne på evigheter känns det som. Aja, får se hur jag känner mig!
 
Küsse ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback