Relax, take it easy.

Det är lite jobbigt just nu, jag har varken haft inspiration, lust eller ork till någonting det senaste. Det känns inte sådär toppen. Just nu sitter jag i skolan och skall egentligen jobba med projektarbetet då vi har en specialvecka men inspirationen flödar inte där heller. Inspiration är väldigt viktigt i mitt projektarbete då jag skall spela in egna låtar. Alla prodriggar är upptagna så jag kan inte spela in det jag har färdigt. Så, här sitter jag utan någon som helst inspiration eller motivation till att skriva färdigt min senaste låt. Visserligen fick jag massor av idéer till låten i går och skrev både första versen och refrängen, men det var i går det. Well well, det släpper snart.
 
Jag har varit lite deppig det senaste, vilket antagligen beror på det otroligt tråkiga vädret som gör att jag bara vill bo under täcket i princip. Snart är det dessutom vår, det går ju så fort, och då är allt över. Jag är väl lite rädd för framtiden och har en känsla av ovisshet och beslutsångest. Vad ska jag göra sen? Det känns läskigt och jag förstår verkligen inte varför jag alltid önskade att jag var äldre när jag var liten. Jag tror att jag måste stanna upp lite och fundera, stressa ner och inte oroa mig så mycket. Jag har så mycket roligt att se fram emot, måste se till att njuta av det! 
 

Kommentarer
Frida säger:

Det kommer lösa sig! Vare sig man tror det eller inte, jag känner precis samma som dig och förr eller senare löser sig allting på ett och annat sätt! :)

2013-01-29 | 12:29:26
Bloggadress: http://keishas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback