Påskafton

Glad påsk på er alla fina! Nu har snart hela mars gått och våren är på ingång på riktigt, underbart! Lovet startade jag med utgång på Sticky i torsdags med fina människor och igår vankades det sleepover hos Olivia med Frida. Riktigt kul det! Ni är de finaste jag vet. En massa tjöt, skratt, gottis och film kan ju verkligen inte bli bättre. Ibland kan jag tycka att det är roligare än att gå ut och dansa, men bara ibland... Idag har jag firat påskafton hemma hos min moster med påskbuffé, goood tårta och väldigt härligt sällskap. Fina familjen! Kvällen skall jag runda av med några avsnitt av Andra Avenyn och godiset i mitt påskägg jag fick leta efter idag... Standard det alltså! Har gått på skattjakt varje år sen jag var en liten skrutt så det får inte skippas, haha! xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback