Thoughts

Jag tittar på skärmen och låter fingrarna dansa över tangentbordet men ingenting skrivs. Tystnaden i mitt rum är obehaglig men jag känner ändå inte för att lyssna på någonting. I dag känner jag mig tom och även om jag har en del att skriva om så finner jag inget sätt att uttrycka mig på. Den senaste veckan har tankar om allt och ingenting snurrat runt i huvudet och jag har insett något jag innan har förnekat och inte kunnat se. Något som jag fortfarande blundar lite för. Jag är dock glad för detta och kan nu börja blicka framåt. Nu skall jag koka mig en kopp té, lägga mig i sängen och försvinna in i modets värld med den senaste ELLE och sedan inta sovläge för en bättre dag i morgon. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback