Maj

Äntligen maj månad! Som jag längtat efter vår, värme och blommor! Under hela april har jag haft fullt upp med skolarbete men än är inte allt över tyvärr. Det är lite dumt att allt ligger i slutspurten, det blir ju så himla stressigt... Men idag är det bara tjugofyra dagar kvar så jag får hålla ut! Sedan jag skrev sist har det inte hänt så värst mycket, det har blivit mycket plugg, mys med vänner i form av glasshäng, sleepovers och fikor och även mycket fix inför balen och studenten. I morgon är det redan dags för balen och jag är så redo man kan bli. Min underbara klänning hänger så att jag ser den i ögonvrån, skorna står sedan länge synligt och glittrar även dem, allt jag behöver är inhandlat och både hår och smink är bokat. Jag hade även ett ordentligt hemmaspa i kväll. Jag vill ju trots allt att jag ska känna mig som en prinsessa i morgon, det är ju faktiskt bara en gång i livet som man går på bal. Åh, jag är så himla exalterad redan nu! När jag var liten var prinsessfilmer det bästa jag visste och balscenen i Askungen var något jag själv ville vara med om, och det får jag ju nu vilket jag är så himla himla glad över.
 
Nu skall jag snart inta sovposition så att jag kan vila upp mig inför morgondagens bravader.
Åh jäklar vad kul detta skall bli!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback