Joanna ❤

Detta inlägget tillägnar jag en av mina fantastiska och bästa vänner; Joanna! Jag var på hennes klasskonsert igår och det enda jag har att säga om den är wow. Hon är så otroligt talangfull, och det är inget jag säger bara för att jag 'måste' utan det är helt enkelt så. Hon och Maya, vilken perfekt duo i klassen! Jag satt och rös hela tiden, om ni också vill göra det tycker jag att ni ska spana in 'Linje 8' på facebook. Do it! De har skrivit så underbara texter och melodier man bara inte får missa. Att sjunga och spela musik är bara en av alla sakerna som Joanna är grym på, men det hon gör allra bäst är att vara en så fantastiskt fin vän. Jag kommer ihåg hur hon tröstade mig i skolan en dag jag var riktigt ledsen, vi hade inte ens blivit vänner än utan det var första eller andra gången vi träffades. Bara det är ju helt otroligt. Jag kände på mig då att vi skulle bli goda vänner en dag och det kan jag mycket tacksamt bekräfta. Jag är så glad att jag har just dig som vän, Joanna, I love you to the moon and back! 

Kommentarer
Joanna säger:

Men gullis vad du är fin <3 love you more!

2013-12-05 | 12:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback