17 oktober

Nästan en månad har gått sedan jag bloggade sist, en månad där jag i princip bara har mått dåligt. Varit sjuk i två omgångar och opererats däremellan. Mina visdomständer opererades bort inför en kommande operation jag ska göra på grund av mitt överbett, läskigt att tänka på men som tur är har jag en vän som har gjort samma operation så jag kan prata med henne om jag känner mig ängslig. Efter den veckan med konstant smärta i munnen och ytterst otrevliga flashbacks från uppvaket {svimmade och grejer, fy} var det dags för praktik igen och det är väl mest det som jag har haft för mig på sistone. Praktik på dagarna och vänner & familj på kvällarna.
 
Åh, förra helgen var SÅ bra! Praktik och lite jobb på äldreboendet varvades med ett långt cafébesök med en fin vän på torsdagen, lördagskväll med både fika på café och vin på ett mysigt litet ställe med bästa Joanna, spontant biobesök med Frida där vi såg den grymma filmen "The Butlers" och lite häng med mor min. Supermysig helg verkligen, sådär får gärna resten av hösten se ut.
 
Idag stod det återigen praktik på schemat följt utav fika hemma hos en bekant med min mamma och moster. Huvudsakligen var vi där för att kela med sju veckor gamla kattungar vilket var hur mysigt som helst. De var så små och fluffiga, hihi. Ville verkligen ta hem allihopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback