Sergels torg

Tror inte att någon har missat Veronica Maggios 'Sergels torg' vilket inte förvånar mig då den är helt fantastisk. Trots att jag redan har sett henne live en gång skulle jag såå gärna vilja se henne nu i februari när hon kommer till vår stora arena i Göteborg. Åh vad fint det skulle vara. Ska ju dock både på Bruno Mars nästa helg, på Håkan i december och har en Londonresa inplanerad nästa vår så jag får se hur det blir med det. Kanske något att skriva på önskelistan? Grymmare sångerska får man ju leta efter. Det är något visst med svensk musik tycker jag, mycket djupare än utländsk med text som man verkligen kan relatera till. Tycker dock väldigt mycket om utländska artister också men svensk musik känns mer naket, skört och äkta på något sätt.

Kommentarer
Anonym säger:

Kanske borde skriva din musik på svenska?

2013-11-01 | 01:14:49
Anonym säger:

Kanske borde skriva din musik på svenska?

2013-11-01 | 01:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback