Konserter

Jag är helt överlycklig. I början på november tar Frida och jag tåget upp till Stockholm där vi ska se Bruno Mars. Åh. Har drömt om detta ända sedan 'Just the way you are' släpptes, så det ska bli superkul! Dessutom blir det en liten minisemester då vi stannar där uppe ett par dagar. Mys! Som om inte detta vore nog; en månad senare ska Frida, jag och vår fina vän Sara gå på Håkan Hellström här i Göteborg. Det kommer att bli så episkt. Inte bara för att han är sjukt grym utan då vi ska se honom på hemmaplan, i Götet. Det kommer att bli såå bra! Om jag längtar? Oh ja!

Kommentarer
H' säger:

Åh vad roligt, NJUUUT! :D

Svar: Jaa det ska jag verkligen göra, hihihi :D
Anna

2013-09-18 | 14:54:49
Bloggadress: http://fames.se/hjjonsson/
Sara Sö säger:

Hej, Min mobil är trasigt, och nu har jag inte använt min mobil över 3 veckor. När får jag en ny, det vet jag inte. ^^

Kramkram

Svar: Ja just det!! Det hade jag glömt! Om du ser detta: vill du ses en dag snart? :>
Anna

2013-10-03 | 12:25:41
Sara Sö säger:

Ja, gärna, vilken dagar är du ledig? :-)

Svar: Jag praktiserar mån-fre mellan 10-17 + 11-14 varannan lördag men efter praktiken och på helger är jag ledig :)
Anna

2013-10-14 | 19:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

MAIL

URL

k o m m e n t e r a

Trackback